Saturday, May 1, 2010

da begining started!


akhirnye tercipta gak blog atau pun kelahiran aku sendiri. ahah :P aku buat blog nieh bukan ape, membe2 banyak buat blog.. so, rase cemburu ataupon jeles 2 bapak menebal kat dalam diri aku nieh kan. so, nak cube try test gak lar buat blog nieh. kurang2 dapat gak ilang kan rase2 bosan tahap maksima yang tak terkawal kan. lagi pon dapat gak aku luahkan isi hati yang menebal, yang tersirat mahu pon tersurat. karangan punya ayat! hehe :D erm, name blog aku nieh aku bagi name serbanekamer iaitu serbaneka+amer.. sbb ape? sbb dunia nieh serbaneka kan.. bermacam-macam.. berjenis-jenis.. dan segale 'ber' lagi lar.. hehe ok lar. buat permulaan, taknak lar tulis banyak2.. sikit2 dulu, lame2 jadi gunung! okayh~ daaaadaa :))

2 comments:

  1. caya la bro...nnt aku promote kat abg chot na..wakakaka!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha. promote kang abg chot taknak lar.. gadis2 nak lar.. haha :D

    ReplyDelete