Sunday, May 2, 2010

.PERKAHWINAN.






arie nieh aku pegie kenduri kawen.. membe gurl waktu form 5 dulu kawen.. name die miera.. bulan 12 arie tu kawan baek die, fiza yang duk sebelah die waktu kat kelas dulu kawen.. now, turn die plak.. maybe pas nieh turn dak yang duk blakang miera plak.. aku duk blakang skali n yang paling ujung skalie kat dalam kelas dulu.. so, maybe aku yang terakhir kot. haha. bleh ikot turn lak ek.. haha da jodoh kan? syukran lar tercipta nya masjid.. :) doa2kan lar dorang bahagia sampai ke hujung nyawa~ :D termasuk miera, da
aku pon agak syok gak lar datang kenduri td, cos dapat jumpe membe2 waktu sekolah dulu.. terimbas kar kembali kenangan2 waktu sekolah dulu konon nye.. hehe
and hari nieh pon baru aku jumpe sorang cikgu aku punye FB.. name die cikgu diana.. dia ajar sains dulu. dia punya garang waktu mengaja dulu, memang bisa membasahkan seluar n kaen2 plajar2 beliau lar (terkucil lar) haha. dats y aku boleh cam muke die kat dalam FB. pape pon, cikgu still cantik cam dulu lar.. hehe tapi, disebabkan kerGARANGgan beliau tu lar.. alhamdulilah lar sains aku agak cemerlang lar keputusan nye.. thanx very much ye cikgu diana! :) tp, cikgu diana 2 da tak ajar kat sekolah aku tu da.. die mengaja kat jb skrg.. pape pon jase cikgu takkan sy lupe hingga ke akhir hayat! acheche.. hehe :D
ok lar, cakap banyak tak guna.. korang tgk jeqk lar kemeriahan gamba perkahwinan dorang.. turn korang bile lagi?? haha ( yang baju pengantin warne biru 2 fiza n yang baju pengantin warne ungu 2 mira ) PEACE! (^.^)

No comments:

Post a Comment